Hodnocení obchodu
velmi vstřícné
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Jsem nadmiru spokojena zbozi v perfektnim stavu a rychle doruceno.S pozdravem K.Dohnalkova
(Administrátor)
Moc a moc děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Rychlost, skvela domluva, vse bez problemu.
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Rychlé a bezproblémové jednání. Z mé strany naprostá spokojenost.
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Děkujeme velice za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Zboží vypadá dobře, kvalitně, jen u šedé kabelky s kočkami bylo rozpárané ucho, tedy jsem musela cca 3cm zašít. Jinak v pořádku.
(Administrátor)
Dobrý den, moc se omlouváme za rozparek u kabelky. Děkujeme za přízeň a budeme se na Vás těšit příště (a k tomu "příště" posíláme e-mailem slevenku za to ucho!). Bětka od Kočičí paní
Opravdu velký výběr nádherného zboží
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Moc děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Spolehlivý obchod
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
S nabídkou obchodu jsem byla spokojená,rovněž s rychlostí dodání.Zklamal mě způsob balení,vysoká cena poštovného. Objednala jsem si malování na plátno a čekala jsem kompletní balení v krabici nebo v sáčku,ale plátno bylo nezabalené,pouze sepnuté gumičkou a barvy zvlášť v sáčku.Mám to jako dárek a vůbec to nevypadá reprezentativně,spíš jako nějaký rozbalený kus zboží!
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Ráda bych upřesnila, že poštovné jste měla ZDARMA, jelikož se jednalo o objednávku s hodnotou nad 1500 Kč. Zákazníci si u nás mohou vybrat ze 2 typů platby zcela ZDARMA (převodem či kartou online), zpoplatněná je pouze platba formou dobírky (o cenu dobírky + příplatek k dopravě). Za nevhodné balení se omlouváme, pomačkané samolepky můžete samozřejmě reklamovat, zboží Vám neprodleně vyměníme či vrátíme peníze. U obrazů na plátně (malování podle čísel) u produktu jmenovitě uvádíme, co vše obsahuje. Pokud zákazníci chtějí dárkové balení, mohou si vybrat v kategorii "Oslavy a dárkové balení" z široké nabídky dárkových tašek, balicích papírů atd. Mrzí nás, že jste se svojí objednávkou nebyla spokojena, a budeme se dále snažit o zlepšení našich služeb. Bětka od Kočičí paní
Velmi rychle dodani.
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Moc a moc děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení - a budeme se na Vás těšit zase příště! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! U balení velkých atypických věcí, jako jsou právě nákupní tašky, býváme pravda trochu kreativní, ale vždy s důrazem na to, aby se zboží při přepravě nepoškodilo a aby po nás zůstalo co nejméně odpadu, resp. obalů :-) Bětka od Kočičí paní
Vše v naprostém pořádku,tak jak by mělo být.E-shop mohu doporučit.
(Administrátor)
Děkujeme moc za přízeň a za pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
Vrele doporucuji nakup u Kocicipani. Stranka prehledna, informativni, spousta peknych veci pro kockomily. Pani majitelka zbozi pripravuje peclive a rychle, neni problem se domluvit na komfortnim predani zbozi pro obe strany.
(Administrátor)
Mockrát Vám děkujeme za přízeň a pozitivní hodnocení! :-) Bětka od Kočičí paní
(Administrátor)
Dobrý den, opravdu velmi nás mrzí Vaše negativní reakce, ale také to, že jste nás s problémem s doručením ani vůbec nekontaktoval. Zboží bylo odesláno Vámi zvolenou Zásilkovnou ten samý den, kdy byla připsána Vaše platba, tzn. 23.9. Ještě tentýž den jste od nás obdržel e-mail s informací o odeslání Vaší objednávky a zároveň jste dostal zprávu ze Zásilkovny se sledovacím číslem zásilky. Nyní (30.9.) jsme hovořili se Zásilkovnou a balíček je v depu v Teplicích, už ho urgují, aby byl co nejdříve u Vás. Pro zásilky, na které je spěch, doporučujeme dopravu Českou poštou. Výzvu k hodnocení zasílá Heureka automaticky, na to vliv nemáme. Za způsobené komplikace se omlouváme. Bětka od Kočičí paní
AKTUALIZACE: O den později již byla objednávka doručena.